onsdag 13 juli 2011

Bottennapp

Igår var hantverksboden i Österbybruk mitt ansvar,de var över 80 personer som passerade genom boden ,men jag sålde bara för 150kr.de var dålig utdelning.

När jag var på fäboden tyckte jag det var väldigt trevligt när svalorna flög ovanför huvudet och kvittrade.Reaktionen blev en helt annan när 2 svalor envisades med att flyga in i hantverksboden,och kretsa över våra textilier.Ja vad hade hänt om dom passat på att göra sina behov där.

Bilden är från förra sommaren när klockstapeln i Österbybruk renoverades och flyttades .

3 kommentarer:

  1. Hoppas du fick ut dom innan det hände något. Fin klockstapel. Måste vara svårt att flytta hela den.

    SvaraRadera
  2. Kul med klockstapeln. Jag har jobbat i Östhammars kommun i många år och varit på akvarellkurs där flera gånger.
    När jag stod i Stocka sålde jag för totalt 300 kronor, varav ungefär hälften.
    Hav tröst och trevlig helg

    SvaraRadera